AW Onderzoek voor het voetlicht bij EARLI

Op donderdag 15 augustus presenteren we tijdens de EARLI-conferentie ons onderzoek naar de waarde van ‘group concept mapping’ bij de start van onderzoek in academische werkplaatsen. De reviewers die ons papervoorstel beoordeelden waren zeer te spreken over de toepassing van deze methode tijdens de definiëring van het probleem in de beginfase van ontwerpgericht onderzoek.

De EARLI-conferentie, ofwel de ‘European Association for Research on Learning and Instruction-conference’ is een prestigieuze conferentie voor onderwijswetenschappers die om de twee jaar wordt georganiseerd door een Europese universiteit. Dit jaar vindt ze plaats bij de RWTH Aachen University in Aken. Het voorlopige programma van de conferentie kun je via deze link raadplegen.

Referentie:
Wopereis, I., Vrieling, E., De Boer-Bruggink, M., & Stoyanov, S. (2019, August). Group concept mapping as starting point for educational design research in primary education. Paper (to be) presented at the 18th biennial conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Aachen, Germany.



Geef een reactie